23 Temmuz 2013 Salı

Tişört


boyama tişörtSüslü tişörtleri seviyorum. Tişörtleri kendim süslemeyi de seviyorum. Peki nasıl tişörtleri kendim süslüyorum? Tişörtleri kişiselleştiriyorum. Bu işi daha çok annemle beraber yapıyoruz. Benim yaptığım tişörtlerde kişiselleştirmede iki madde var, daha doğrusu iki çeşit var:
*Tişörtleri kendimce boyuyorum.Tabii kumaş boyasıyla.
*Tişörtlerin daha çok omuz-yaka kısmına düğme, boncuk gibi süsler dikiyoruz, yapıştırıyoruz. Bu süsler birbiriyle uyumlu oluyor.
 İkinci maddenin açıklanması gerektiğini düşünmüyorum ama birinciyi açıklayayım. Önce bir tişört seçiyorum ( renkli yada beyaz). Sonra bir desen belirleyip kurşun kalemle hafifçe çiziyorum. Sonra da bu deseni kumaş boyaları ile boyuyorum.
tişört boyamaBu iki madde ile tişörtlerim harika ve özel oluyor.
Yalnız kendime değil anneme de tişört boyadık.
Sadece tişört boyamıyoruz. Anneme kalsa her şeyi boyayabilir. Yaz tatilinde öğlen saatlerinde beni denize göndermediği zaman sıkıldım diye mızıklarken benimle birlikte boyadığı taşlar gibi. Her şeyi de süsleyebilir. Deniz ayakkabılarımız gibi.
deniz ayakkabısı süsleme
taş boyama




Akşam Disney Channel'da Hannah Montana'nın filmi vardı. Ben onu izlerken annem ve babam da benimle birlikte izlediler. Annemler ilk defa Disney Channel'da izlediğim bir filmi beğendiler. Beğenerek izlediler. Vay be sonunda onlara saçma  dedikleri Disney Channel'ı sevdirebildim.  Aferin bana.


Bunlar da çocukluğumdan.