22 Ağustos 2013 Perşembe

Yaz Tatili Kitaplarımız

Haymatlos, Kemal Yalçın

Tatilde gezip görmenin yanı sıra kitap okumaya da devam ettik. Deniz kenarında uzanırken Debbie Macomber'in Gül Limanı Oteli'ni ve Canan Tan'ın Hasret'ini bir solukta okuyuverdim. Eve dönünce de Miyase İlknur'un İlhan Abi'si, Amanda Hodgkinson'un Britanya Yolu'nu okudum. Şimdi ise Kemal Yalçın'ın Haymatlos isimli kitabını okuyorum. Hasret bizim ülkemizden kopup gidenlerin, Haymatlos ise başka ülkelerden bizim ülkemize gelmek zorunda kalanların hikayelerini anlatıyor. Her ikisi de acıklı hikayeler arasında birbirinden değerli derslerle dolu.
Mehmet Önder, Şehirden Şehire Anadolu, Türkiye MüzeleriBaşucu kitaplarımı karıştırmaya tabii ki devam.
Kitap okumayı seviyorum. Bu kez konumuz yaz tatilinde okuduğum kitaplar olacak. Kışın kitap okumak daha eğlenceli oluyor. Çünkü yapacak çok da bir şey bulunamıyor. Fakat yazın gezip dolaşmak güzel ama zaman daha bol.

Yaz Masalları-Yapı Kredi Yay., Küçük Kara Balık-S. BehrengiCanan Tan, HasretBu yaz tatilinde okuduğum kitaplar çok eğlenceliydi. Yapı Kredi Yayınları'ndan Yaz Masalları'nı çok sevdim. Aslında geçen yıl da aynı seriden Bahar Masalları'nı okumuştum. Onu da çok sevmiştim.
Çocuklara En Güzel Hikayeler, Aziz NesinSeverek okuduğum bir başka kitap; Evren'e Açılan Gizli Anahtar macera kitabıydı. Bu kitapta; uzayla, gezegenlerle, karadeliklerle vb. ilgili bilmediğim bir çok bilgiyi öğrendim.
Haberiniz var mı bilmiyorum ama İş Bankası her yıl çocuklara karne hediyesi olarak kitap veriyor. Bu yıl da Aziz Nesin'den Çocuklara En Güzel Hikayeler adında bir kitap verdi. Aziz Nesin gerçekten çok komik ve espriliydi.
Yaşım için biraz küçük bir kitap olsa da Samet Behrengi'nin Küçük Kara Balık kitabını atlayamam. Bu kitabı mutlaka okumalısınız.