27 Ağustos 2013 Salı

Smurfs


Ben ŞİRİNLER 2'ye gitmeyi çok istiyordum. Annem de beni geçen günlerde Kızılay Büyülüfener'de sinemaya götürdü. Ben şirinleri çok seviyorum. Sinemalarını da hiç kaçırmadan izliyorum. ŞİRİNLER 1'i de izlemiştim. Bence Şirinler 2 bitmeden mutlaka izlemelisiniz. Annem de benimle beraber izledi. O da eğlenceli buldu.
Şirinleri seviyorum çünkü hem güldürüyor ve eğlendiriyor hem de ders veriyor. Onlar şirinler, çok iyimserler ve bardağın boş tarafı yerine hep  dolu tarafını görmeyi tercih ediyorlar. Bence herkes şirinler gibi olmalı. Benim en sevdiğim şirinler; Şirin Baba, Şirine, Bilgin ve Ressam Şirin.  

  Sinemada filmden sonra en sevdiğim şey ise patlamış mısır yemek. Başkasıyla paylaşmak istemem ama paylaşırsak lütfen birer birer yiyin yoksa çabuk bitiyor.

Şirinler kadar olmasa da bazı şirin şeyler:


güneş yastık
keçe çanta

cd den kitap ayracı/süs
keçe süs



Hamamönü, Ankara