30 Mayıs 2013 Perşembe

Kahve Fincanı



Hafta sonları ailece gezmeyi, yürüyüş yapmayı seviyoruz. Sırt çantalarımızı alıp, şehrin içinde uzun yürüyüşler yapmak bizim için AVM dolaşmaktan çok çook keyifli.
Gezmeyi sevdiğim kadar arkadaşlarımla kahve içerek sohbet etmeyi de çok severim. Kahveden kastım  Türk kahvesi. Buz gibi, tabağa dökülmüş, köpüksüz, sıcak suya kahve katılarak pişirilmiş olan değil elbette. Dışarıda böylesini bulmak zor olsa da yok değil. Dışarda içtiğim en güzel kahvelerden biri İzmir Kemeraltı'nda Kızlarağası Han'ın yanında Şükrü beyin yerindeydi.  Kahveler fincanında pişiyor ve çok sıcak önünüze geliyor. Aman hemen bir yudum almayın çünkü fincan çok sıcak. İçtiğinize değecek, tüm yorgunluğunuzu alacak lezzette.

iğne oyalı mendil
kahve fincanı

kitap-kahve, Sofi'nin Dünyası, Türkan-Ayşe Kulin
tepsi örtüsü
Sayısını bilmediğim, biriktirdiğim kahve fincanlarından en beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.



Ben biraz televizyon izlemeyi seviyorum. Eğer siz de polisiye dizileri izlemeyi seviyorsanız mutlaka Arka Sokaklar' izleyin. Benim dizide en sevdiğim oyuncu Gamze Özçelik yani ordaki adıyla Zeynep. Bu dizide bir asayiş şube var; onların çözdükleri olaylar anlatılıyor. Bu dizi bana hangi davranışın kötü hangisinin iyi olduğunu anlatıyor. Nerede, ne zaman kötü bir şey olabilir, olursa  ne yapmam gerekir onu öğreniyorum.