10 Aralık 2013 Salı

Rengarenk


Kapalıçarşı, İstanbulmerdivenler, İstanbulKaranlık ve soğuk bir güne daha başladık. Zaten neredeyse bir haftadır hava kapalı ve çok soğuk. Eee kış geldi olacak o kadar ama ben çok üşüyorum. Sabah haberlerinde de Denizli ve Ankara'da doğal gaz arızaları yüzünden soğukta kalan insanları duyunca daha da üşüdüm. Şimdi kar yağmaya başladı. Kar yağarken seyretmek çok güzel, bir de soğuğu olmasa! Bari renklerle ısınalım, kıştan sonra bahar geliyor diye düşünelim dedim. Nedense renkler bana hep ilkbaharı çağrıştırmıştır.


Herkesin yöntemi farklı. Kızımın da ısınma yolu sıcak çikolata içmek.

Kışın sıcak çikolata keyfim!!!
el boyaması kalemlik
bu kutuyu da ben boyadım
Kışın sıcak çikolata içmeyi çok seviyorum. Annem çikolata olduğu için çok sağlıklı olduğunu düşünmüyor ama ben yine de içerken çok keyif alıyorum. Resim çizmeyi de çok seviyorum. Ben de ikisini birleştirdim ve sıcak çikolata içerken resim yapıyorum. İşte onlardan bazıları: