13 Ocak 2015 Salı

El işi- BArt

örgü, elişi, bere
ahşap boyama, dekupaj, peçetelik, ekmeklikörgü, elişi, bereörgü, elişi, bere, saç bandı, eldivenAnkara'da bu sabah yine kar yağdı. Dün akşamki yağmur karları eritir derken tekrar kara döndü. Günlerdir gri olan hava iyice içimi karartmıştı ama şimdi güneş yüzünü göstermeye başladı. Hazır güneşi görmüşken kendimizi dışarı atmak gerek. Onun için yazıyı biraz kısa tutayım. Tabii bu da bahanesi, son zamanlarda tembelleştiğimi kabul ediyorum. Bu gri günlerde ne mi yaptım? Her zamanki gibi oturup, kitap okuyup, örgü ördüm ve ahşap boyama denemeleri yaptım. Örgü ve ahşap boyamaları ve tabii daha sonra denemeye başlayacağım farklı el işlerini el işi-BArt etiketi ile sizlerle paylaşmayı düşündüm. Örgü derken bere, atkı gibi ufak şeyler. Küçük oldukları için çabuk bitiyor ve tembelliğime de uyuyor hem de keyifli. Nako'nun iki eski dergisi vardı, evirip çevirip onlardakilerden örüyorum işte. Ahşap boyamaya da yeni başladım. Henüz deneme ve öğrenme aşamasındayım ama bana güzel oldular gibi geliyor, bakalım siz beğenecek misiniz. Bu gün yazı az resim çok, demiştim ya...Ahşap boyama örneklerini BArt sayfasında görebilirsiniz.


örgü, elişi, bere modelleriahşap boyama, eskitme tepsi, dekupajahşap boyama, tepsi, dekupaj

ahşap boyama kitap ayracı
örgü, elişi, bardak kılıfı





ahşap boyama çerezlik