29 Temmuz 2015 Çarşamba

BArt3 duvar-kapı süsleri

elişi, ahşap boyama tahta kaşıklarelişi, boyama seramik pano 
Pano, duvar yada kapı süslerini yaparken farklı malzemeler kullandım. Güllü duvar panosunu; alüminyum tepsinin tersine dekupaj ve hamur kabartma uygulayıp sonra da yağlı boya ile eskiterek yaptım. Kuşlu olanı seramik üzerine çalıştım. Aşçılar tahta servis kaşıklarına hamur kabartma ile yerleştiler. Kapı panosuna ne yazacağıma karar veremediğim için üst kısım yazısız (şimdilik). Kızımın sevdiği karakterin olduğu panoyu da dekupaj ve boya çatlatma ile yaptım.
elişi, ahşap boyama panoelişi, hamur kabartma panoHamur kabartma uğraştırıcı ama ben keyifle yapıyorum. Üstelik hamurunu da kendim hazırladım. Ahşap tutkalı, un , nişasta ve çok az sıvı yağ ile. Kalan hamurdan da kurabiye yapar gibi çiçekler yapıp kuruttum, daha sonra boyayacağım objeleri süslemek için. Hamurun da hazırı var, çiçeklerin de ama ben uğraşmayı seviyorum. 

Daha fazla boyama fotoğrafı için BArt sayfasını ziyaret edebilirsiniz.



elişi, ahşap kapı süsü